هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گلوریا دبی

یکی از زیبا ترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل گلوریا است که خیابان شیخ زاید و درون ساختمان مدیا سیتیدبی قرار دارد. هتل گلوریا دبی دارای اتاق ها و آپارتمان‌های لوکس و بسیار مجلل و امکاناتی مناسب نظیر  آشپزخانه و بالکن‌هایی با نمای بسیار زیبا و فوق العاده از ساحل جمیرا و بازار دبی در اختیار مسافران تور دبی می‌باشد. امکانات تفریحی این هتل یک استخر روباز بزرگ و آبگرم, کودکان نیز استخر مجزا و یک محوطه بازی, مرکز تناسب اندام و سلامت و زمین بازی راکت و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران نودل هوس که در آن انواع غذاهای خوش طعم جنوب شرقی آسیا و رستوران ترس با انواع غذاهای بین المللی با کیفیتی عالی و همچنین کافه لی گرند با انواع فست فود و اسنک‌های فوری مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از ویژگی‌های خوب هتل گلوریا دبی فاصله ۱۰ دقیقه‌ای این هتل تا مرکز خرید دبی مارینا و مرکز خرید امارات و فاصله ۵ دقیقه‌ای تا باشگاه گلف امارات و همچنین مجاورت با ایستگاه مترو شهر می‌شود.

امکانات هتل گلوریا دبی:

استخر روباز,  آبگرم, استخر کودکان, محوطه بازی کودکان, مرکز تناسب اندام, زمین بازی راکت, 2 رستوران, کافه, خدمات خانه داری, اینترنت, سرویس دهی 24 ساعته و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل آواری دبی

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل آواری است که درنزدیکی میدان ساعت و خیابان شلوغ الرقه دبی قرار گرفته است. هتل آواری دبی دارای 178 اتاق شیک و مدرن و با امکانات عالی نظیر  سشوار ،اینترنت پر سرعت رایگان, سیستم برودتی و سرمایشی عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 3 رستوران شیک با انواع غذاهای خوب یک رستوران سلف سرویس و 2 رستوران با منوی انتخابی بوده که انواع خوراک های محلی و غذاهای بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو می گردد. از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل آواری دبی سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ , سالن بدنسازی و .... مخصوص مسافرانتور دبی می باشد. فرودگاه بین المللی دبی, ایستگاه مترو , مراکز تجاری و توریستی شهر در نزدیکی این هتل می باشد. از ویژگی های خوب این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی می باشد و در اختیار مسافران تور دبی است. 

امکانات هتل آواری دبی:

سونا و جکوزی ، استخر روباز در بام هتل همراه با صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، ماساژ و سالن بدنسازی برای  مسافرانتور دبی, ترانسفر فرودگاهی رایگان ، سرویس نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور و تهیه بلیط ، 3 رستوران, کافی شاپ, بار, مرکز تجاری و . . . که برای مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95 

تور دبی مرداد 95 

تور دبی شهریور 95 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, شیک ترین هتل های 4 ستاره دبی, مناسب ترین هتل های 4 ستاره دبی, رزرو هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: